Jak můžete využít sociální sítě pro firemní marketing

Marketing se v současnosti dostává do čím dál většího povědomí a nabývá tím na své atraktivitě. Rozhodně se nejedná o mrtvý obor, který byl lpěl na historicky daných teoriích nebo konstruktech, ba naopak. Vývoj tohoto směru je velmi vzestupný a košatý, zejména proto, že je spojen s oblastí technologií a neustále se tak prolíná s vývojem v tomto směru. Spolu s technologiemi se vyvíjí i lidská stránka a naše schopnosti v tom, jak k nim přistupujeme a jak je využíváme v běžném životě.

ipad a klávesnice

Technologie a marketing lze samozřejmě aplikovat i do profesní sféry, zejména pak do oblastí propagace naší společnosti a našich produktů. Kromě toho, je to také důležitý nástroj pro to, abychom zůstali v neustálém, byť online, kontaktu s našimi zákazníky. Tito zmiňovaní zákazníci mohou být samozřejmě stávající spokojení, potenciální, které teprve hodláme s našimi službami oslovit a něco jim nabídnout, ale může se jednat i o zákazníky, kteří s výsledkem naší práce až tak spokojení nebyli a kterým chceme nabídnout nějakou kompenzaci nebo se věnovat jejich reklamacím více do hloubky. Není nic horšího, než nespokojený zákazník, který si začne vylívat své problémy na internetu. Online komunikace tedy nemusí být vždy zrovna pozitivní a prospěšná, a proto je potřeba ji neustále obhospodařovávat a rozvíjet. Sociální sítě a marketing SEO Light k sobě neodmyslitelně patří.

marketingové nástroje

Zásadní platforma, která ještě nějakou dobu zůstane jistě na svém výslunní, je samozřejmě Facebook. Zde můžeme komunikovat jako společnost, avšak takovým stylem, že působíme jako běžný člověk. Je ideální přistupovat zde k zákazníkům, jako bychom byli jedni z nich a mluvit s nimi na rovinu, ať už v rámci soukromých zpráv nebo při psaní různých statusů a příspěvků, které jsou veřejně viditelné.

Dalším důležitým prvkem sociálních sítí je bezesporu Instagram. Nám jakožto firmě by měl sloužit primárně ke zveřejňování fotografií a videí v různých formátech. Ukazujeme tím světu naši vizuální stránku, vizuální stránku našich produktů, nebo i můžeme nechat naše sledující nahlédnout pod pokličku a tím i do zákulisí toho, jak se u nás pracuje a co vlastně reálně jako společnost děláme.