Jak předvádět nemovitosti?


Když chce někdo prodat nějakou nemovitost, udělá určitě nejlépe, když ji bude nabízet tím nejdokonalejším způsobem. Když chce někdo prodat snadno, rychle a efektivně, musí se zkrátka postarat o to, aby se jeho nemovitost dostala možným zákazníkům co nejlépe na oči. A to se děje nejspíše tehdy, když mají zájemci možnost využít prohlídku takového objektu. Jenže kdo z majitelů prodávaných nemovitostí se tam má trmácet, kdykoliv si někdo vzpomene, že by ten objekt rád viděl? Většinou nikdo. Jenže kdo neumožňuje si objekt nejprve dobře prohlédnout, obvykle sám sobě škodí.

obrázek domu

Neprodá ho tak výhodně, jak by to šlo, případně ho neprodá vůbec. Protože lidé moc nevěří tomu, co nevidí na vlastní oči. A zejména u nemovitostí nechtějí kupovat zajíce v pytli, protože by to byla hodně drahá chyba, kdyby si někdo nekoupil to, co očekával. A vlastně i ti potenciální kupci jsou často docela líní a nebaví je objíždět nemovitosti, o které by možná měli zájem. Chtěli by si je dobře prohlédnout, jenže ta dálka… A v tu chvíli přichází náramně vhod matterport Scan360. Tedy nabídka zajištění virtuální prohlídky nabízených objektů.

foto domu

Aniž by se lidé bažící po nějaké nemovitosti museli obtěžovat z domova, byť i jenom na pár kroků, mohou si prohlédnout objekt nacházející se třeba i hodně daleko, a prodávající mohou svoji nemovitost nabídnout tím nejdokonalejším způsobem, tedy ve formě prohlídky, aniž by do onoho objektu s možnými zájemci museli. Taková kamera dokáže nemovitost skvěle naskenovat a kdo chce, může si takový prostor posléze prohlédnout i na dálku, ale přesto jako by byl na místě. Takový model totiž velice dokonale zobrazuje realitu, zájemci ukáže to, co by žádná fotografie neukázala a žádná slova nepopsala. A tak se stále více sází na tuto možnost. A vlastně nejen při prodeji nemovitostí, ale třeba i při nabídce ubytování a podobně. Kde je také třeba ukázat a zjistit, zda je to nabízené přesně to pravé.